Followers

Terima kasih Daun Keladi ..

Assalamualaikum...

Hy kawan-kawan Fatin yang sangat-sangat Fatin sayang.. Hari nieyh Fatin nak mengomel sikit.. Boleh kan..kan..kan...
Untuk awak-awak yang nak dengar ngomelan Fatin kali nieyh,,boleh lah stay depan lappy kesayangan korang.. Bagi awak-awak yang taknak ambil pusing atau erti kata lain,,tak nak ambil kesah,,Fatin tak paksa korang untuk bulat kan mata membaca nukilan Fatin yang tak seberapa nieyh..

OK..

Nak tahu apa kena-mengena cerita Fatin kali nieyh dengan tajuk entry.?
Ha..

YE!!!

Fatin nak ucapkan terima kasih daun keladi untuk blogger-blogger yang invited Fatin untuk sertai contest,,segmen atau kempen yang di anjurkan oleh tuan empunya blog..Sangat-sangat Fatin hargai kepada kalian sebab invited Fatin.. Fatin juga bersyukur dan terharu kerana kalian sudi ajak Fatin..(macam bagi ucapan dalam majlis award je kan).. 

Tapi...tapi...tapi...

Fatin nak minta maaf juga kalau ada contest,,segmen atau kempen yang Fatin tak dapat nak sertai atas dasar kesibukkan dunia (tidak melibatkan internet)  sehingga Fatin tak sempat nak join contest/segmen/kempen kalian.. Bukan tu je,,Fatin minta maaf juga sebab Fatin nieyh memilih sikit.. Kalau contest/segmen/kempen tu menarik di mata empunya Fatin nieyh,,dengan senang hati jari jemari nieyh menaip dengan bersungguh-sungguh supaya dapat melibatkan diri.. Tapi jika tak seberapa nak menarik,,jari jemari fatin nieyh berat untuk menaip.. Tapi kadang-kadang tue bukan faktor utama yang Fatin tak nak join kan diri nieyh.. Kadang-kala syarat-syarat penyertaan yang membuatkan Fatin tak mampu atau keliru..Sesetengah masa dan saat,,otak geliga Fatin nieyh tak berapa nak berfungsi untuk mengerakkan jari jemari nieyh untuk menaip papan kekunci milik lappy Fatin nieyh untuk menaip ayat-ayat yang berbunga untuk sesuatu contest/segmen/kempen tue..(berapa banyak 'untuk' da~~)

Sekali lagi Fatin mengucapkan terima kasih daun keladi kerana sudi mengajak diri Fatin yang tak seberapa nieyh..

Sekali lagi juga Fatin mohon maaf jika tak dapat menyertai atas sebab-sebab yang Fatin nyatakan..
 


Setiap saat,,detik dan waktu.. Fatin sentiasa menyanyangi follower Fatin..Follower Fatin adalah rakan Fatin...

Smile always..((: 
 
Suka entry nie? like jelah..

No comments: