Followers

Empunya blog nieyh..

Assalamualaikum..

Hy readers.. Hari nie saje nak market kan diri nie..
sesiapa yang tak suka tu,,boleh angkat kaki dari sini.. Yang nak tahu tu,,stay oke...;)




 
Nampak tak pic kat atas tue.? 
Nampak kan..kan..kan..

APa.?
Tak nampak..?
Memang sah lah korang kena pakai kanta tebal-tebal oke..

Hah..
kalau awak-awak nak tahu,, tu lah rakan baik Fatin.. Tapi tu hanya tiga sahaja.. Ada lagi tau.. Nanti Fatin nak snap-snap pic yang terbaik dengan semua rakan baik Fatin.. Fatin pon nak snap ngan Family Fatin jugak supaya dapat kenal kan kat korang.. (Yang taknak tahu tu,,aQ tak kesah pon larh )

OKe-2..
Berbalik pada tajuk entry..

EMPUNYA BLOG NIEYH..

Hah !! 
siapa lagi kalau tak bukan Fatin...

Oke.. Nak cerita sikit pasal Fatin nie..
Jom..

-Fatin Nur Syahidah bt Zainurin.. Di beri peluang bernafas di dunia ni pada 22.10.1996.. Candidates PMR but baru sahaja habis.. Saya kuat bercakap (kalau family+kawan-2 aQ baca nie,,sure dia sokong) .. Saya nie sensitif sikit tetapi masih berlajar untuk menjadi seorang yang open minded.. Masih baru lagi dalam bidang blogging nie.. Blog nie hasil nukilan rakan saya iaitu Nur Hawa dan hanya beberapa sahaja hasil usaha saya menyelongkar blog Kak Lyssa.. Saya suka snapping kerana bagi saya,,ia dapat release kan tension..(betol ke.?) Bercita-cita nak jadi ahli farmasi dan sukakan aktiviti membaca dan membuka internet..(takada keje kan)
Saya suka mengarang cerpen tetapi takot untuk pergi jauh dalam bidang penulisan..(Takot karya tak diterima)..

Untuk follower,,tu serbe sikit pasal Fatin.. Yang dah follow tu,,terima kasih ya.. Yang belum tu,,hope follow lah ya..Tiada paksaan oke..


p/s : buat entry nie sebab aQ da terlampau bosan..
sorry ye...((: 



    
Suka entry nie? like jelah..

4 comments:

Unknown said...

hai fatin =) terimas follow blog kite ..meh la join contest ni

http://narumiaida.blogspot.com/2011/10/entry-special-lso-contest.html?showComment=1319503886439#c1226045925056888000

aretin said...

InsyaAllah..

trimas ye..(::

CintaKhadijah said...

hey.. selamat berkenalan dik..^^,

aretin said...

salm pknalan sys...