Followers

Menghitung hari

 Assalamualaikum.. 


  Hy to all my reader.. Miss a lot with my blog.. Kerinduan datang melanda diri.. :P
Yang nak tahu about my story today,,just stay infront ur lappy.. but if u not interest with my story,,u can go away my dear.. :)

See..see.. menghitung hari? What for? Hah!! Bukan menghitung hari untuk naik pelamin seperti kakak-2 dan abang-2 yang dah sampai seru tu oke.. Ini lagi seram.. (seram la sangatkan ) Actualy,, 22hb nie result PMR nak melahirkan diri.. <==Teruknya ayat Perasaan nie bercampur baur.. takot,,excited,,happy,,sedih dan semuanya diadun dalam satu proses yang sama.. Adushh! Menakutkan bila dah tahu keputusannya..

If result gempax ==> Firstly,,i will cry.. I feel very happy and thank God for giving me the strength to prove to everyone that i can succeed with my own effort.. I will suprise my parents with my excellent result..Thanks to my parent for support,, my teacher for giving knowledge n to all my friends for helping in some subject n we together fighting to succeed in PMR..

If result menyedihkan ==> I will cry too.. i feel humble..sad.. and macammacam lagi la..Yang selebihnya,,biarlah rahsia negara.. Ceh !!!!


p/s : pray for me okeyh..:')





Suka entry nie? like jelah..

No comments: