Followers

AKIBAT ABAIKAN HAID YANG TIDAK TERATUR

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM 1 MALAYSIA 


Haa , hari ini adalah satu post yang amat penting untuk dikongsikan kepada reader. Nampak sangat mudah dan remeh. Ada juga yang memandang ia perkara kecil. Namun, tanpa disedari , ia membawa padah dan ibarat racun dalam diri tanpa kita sedari. Maka, readers terutama kaum wanita perlu memberikan perhatian untuk entry kali ini! 

Ramai wanita sering menganggap kitaran haid tidak teratur sebagai perkara biasa dan tidak diberi perhatian serius. Malangnya masalah berkenaan mungkin menjadi punca kesukaran untuk menimang cahaya mata kelak. Sangat berisiko untuk yang masih belum berkahwin !

Menurut Perunding Obstetrik Sakit Puan, Pusat Perubatan Pantai Cheras, Dr. Suriati Akmal Mahari, kitaran haid yang tidak menentu antara gejala menunjukkan seseorang wanita itu mungkin mengalami Sindrom Ovari Polisistik (PCOS) iaitu punca lazim seseorang itu kurang subur.

PCOS adalah satu keadaan penyakit sistem repoduksi yang berlaku tidak keseimbangan hormon dalam badan yang memberi kesan terhadap kitaran haid dan evolusi. Kajian menunjukkan 90 peratus wanita yang mengalami haid yang tidak teratur mengalami PCOS dan 30 peratus yang tidak mengalami haid langsung di dapati mengidap PCOS.

 


 

 Tetapi malangnya sehingga kini tidak ramai yang menyedarinya

Ramai wanita d Malaysia mempunyai gejala ini tanpa di sedari kerana ia menunjukkan  simptom awal misalnya sakit atau demam sahaja. Kebanyakkan gejala ini berlaku pada wanita berusia 20-40tahun tanpa mengira kaum dan budaya.

NAMUN, ANDA TAK PERLU RISAU! KAMI ADA JALAN PENYELESAIANNYA!



 
 PRODUK APAKAH YANG DIGUNAKAN ???

TADAAA



Pengambilan secara konsisten dapat membantu anda mencapai kesihatan optimum seawal 2 minggu!!

Dengan CMD Revell, ia membantu membuang toksin dan membekalkan nutrien yang sangat penting dan  diperlukan oleh tubuh badan kita.

CMD Revell juga terbukti dapat membantu masalah period yang tidak teratur, yang mungkin disebabkan oleh kecelaruan hormon kesan daripada kandungan toksin yang tinggi dalam badan.

Ramai pengguna yang mengunakan CMD mendapati period/kitaran haid mereka telah berjalan dengan lancar setelah mengamalkan CMD.

Alhamdulillah juga dengan izinNya, ada yang sudah berjaya hamil hasil mengamalkan CMD Revell secara berterusan.


BERMINAT UNTUK MENGETAHUI LEBIH LANJUT ? 

INGIN MENGETAHUI HARGA PROMOSI YANG DITAWARKAN OLEH KAMI?

APA YANG ANDA TUNGGU LAGI? NILAI WANG TIDAK BERNILAI DI BANDINGKAN KESIHATAN ANDA


WHATSAPP SEKARANG : -

011-20582129 (FATIN)
019-6056563 ( WAN )


UNTUK KAMI BANTU ANDA ! 
JOM SIHAT BERSAMA CMD REVELL!!!




 

 
Suka entry nie? like jelah..

No comments: